16.2.2010

Huis hais hius

 
On pitänyt kiirettä. Loppuviikosta kaupunkiin saapui ystäviä, olen siis viettänyt laatuaikaa. Pidin oikein mukavat juhlatkin, teemalla tottakai. Homman nimi oli hiukset ja sai aikaan monenlaista karvaista kruunua: mukana keikkui ainakin harakka ja harakanpesä, ankkalampi, taistelufiguuripyhimys, hurmankiehkuroita, kolminkertainen peruukki, pikkuhousunsuoja ja ties minkälaisia turpeita tupeerauksia! Omassani peikonlehti.

Hius-asioiden seassa on ollut huis-asioita, mutta ainakin animaatio on nyt valmis. Ainakin huomenna saa pullaa. Ainakaan en unohtanut kynttilöitä joulukuuhun, ainakin sain Viena K:lta ihanan kirjan joululahjaksi ja ainakin olen ehtinyt raottaa sen kansia ja nuuhkaista - ainakin on jotain mitä odottaa.

5 kommenttia:

Merja kirjoitti...

Olispa ollut muikeeta nähdä jotain noista hiusasetelmista!

Liivia kirjoitti...

Alkoi naurattamaan tuo 'ainakin huomenna saa pullaa'. Toivottavasti saa tarpeeksi. Mulla oli eilen muffinssipäivä, letkeä nautintopäivä, vaikka oli maanantai.

Pellon pientareella kirjoitti...

Kuulostavat kivoilta juhlilta, olisikohan mulla ollut sitten kuukautiskuppi päässä ;). Onnea animaation valmistumisesta! (Olisi kiva nähdä se.)

Sanna kirjoitti...

Ei kynttilöitä kannata joulukuuhun unohtaa. Mikä kirja? Minäkin luen kirjoja sitten huhtikuussa taas.

maijja kirjoitti...

Merja; harmitti oikein kun en ottanut 'blogikelpoisia' kuvia niistä! Mutta hienoja olivat.

Liivia; kuule jo alkaa pulla riittää... jatkoin tällekin päivälle samalla toivolla. Söin jo kaksi. Se on kaks liikaa.

Pellon pientareella; Olisi myös kiva näyttää se animaatio, mutta olen kovin tarkka laadusta. Se on hyvin, hyvin erilaatuinen näytöistä jne riippuen - en oikein ymmärrä miksi, mutta omallani se näyttää ihan kamalalta. Olen nieleskellyt itkuani sen kanssa, mutta helpottaa kun olen nähnyt sen toisilta koneilta vallan mainiona. Ehkä sen voisi julkaista...

Sanna; Kirja on Eeva Kilven, lempikirjailijani ja -runoilijani Ihmisen ääni. Muistan niin hyvin sen ekan gradun aikaisen haaveilun lukemisesta!